Saftglass och andra avenyn.^^

Tjaah, jag han aldrig skriva så mycke i det andra inlägget.
Idag var jag och Hanna på solrosen som vanligt, fast vi stannade inte där till halv fyra utan
till halv sex. Vi räknade nästan allt i affären. Asjobbigt kan jag lova! Och det gick inte super heller.
Menmen vi fick ju pengar iaf, 100 kr.

Nu har jag iaf nyss kommit hem från mamma, har varit där ett tag.
Nu tagg taggar man andra avenyn! Har dessutom stoppat en glass i frysen, eller glass?
En saft glass. xD ^^
Detta blir nog det sista inlägget för dagen.
Så sov gott alla läsare!

MMM.

Btw: blir nog att läsa habibi tills andra avenyn börjar. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Blev sugen på glass xD var det du som kommenterade anonymt på min blogg?

2010-04-28 @ 20:27:30
URL: http://annoozen.blogg.se/
Postat av: Linn-lay

Ha en trevlig kväll du :)

2010-04-28 @ 21:26:23
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0