Roligt har jag haft!

Har nyss kommit hem från Fanny.
Igåår ;
Först så for jag till Fanny, sen så åt vi tacos. Hihi jag fattar inte hur Agnes inte
äter köttversås i sin tacos, hon tar bara grönsaker. Sen så for vi på stantors,
och stackars Hanna.... ;(
När vi kom dit så var det match så vi väntade på att den skulle ta slut. När den var
slut så var vi där och hade skojj, och jag har aldrig sett roligare bilder! Skrattanfall
fick man! Och Fanny... :D Sen efter ett tag så kom Akki, Biffen, Fredrik, skägget,
Milano, sprethåret och några fler. Så vi mötte dom i match. Fett kul var det fast det var
någon lång kille där som sprang in i mej så jag flöög. ;o arg vart jag! Jag nöp han i armen
och hade lust att slå han men jag kom på att han e lite äldre än mig så att jaa.
Sen så for vi hem till Fanny igen och så såg vi film, två stycken, men jag somnade på den
första så. Sen så när jag sov så tog Agnes kort på meej!! ;O En är värsta närbilden!! :O
Sen när vi hade vaknat på morgonen så såg vi den andra filmen för att alla hade somnat
när vi sett den. Det var den nyaste Walander tror jag. Den heter typ arvet.
Sen åt vi frukost och sen for vi och vinkade av Agnes på bussen.
Och nu är jag hemma, jag bjuder på lite bilder ;

Hanna.

Frida.

Agnes.

Fanny.
Det var dom flikkorna jag var med. ♥
Btw: jag har blivit jätte fökyld så jag kan inte andas med näsan!

Kommentarer
Postat av: Saraa..

men herregud då måste du slutaa NUU! xD

2010-04-24 @ 15:54:29
URL: http://chokladkorv.blogg.se/
Postat av: Anna S från bdb :D

Det låter roligt <3



Kolla gärna min nya blogg? annoozzen.blogg.se

2010-04-24 @ 17:40:31
URL: http://annoozzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lät* :D

2010-04-24 @ 17:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0