Magsjuka? / Färga håret!

Godmorgon!
Vet inte om jag kan vara med Ottilia & Frida idag,
Melle spydde igår. Inte najs! Jag vill inte bli smittad!!
Igår kväll fick jag mitt påsk ägg av mamma, och av mormor.
Av mormor fick jag godis och av mamma fick jag lite godis och
så ska jag färga håret! Typ mörkt ( brunt ) INTE svart!!
Det blir najs, hoppas jag, ;D
Ska typ färga det tomorroww!
Aja skriver mer sen ( i think! )


Stackare!


Typ den bruna? ( tryck större! )



Så ser det ut nue. ( skolans toalett ! xD )


Hihi ;) ♥

Btw : jag kom nyss på att jag måste köpa en present till Hanna, hon
har ju fyllt år. Hon kanske får den någon dag i veckan eller nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: anonym

Varseegood! :D <3

2010-04-05 @ 10:37:22
Postat av: Anna.l

Din blogg äger ! ;D

Haha nämen varseegoo! <3

2010-04-05 @ 11:03:46
Postat av: Josefin & Emma

Ska du färga håret ? :D

De kommer bli as nice!

Btw: vad brukar du göra en vanlig skoldag? :)

2010-04-05 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0