Imorgon är det skóla.

Anonym om BildN:

10

svar: Det är ju rätt. Men eftersom du är anonym så kan jag
ju inte skriva någonting eller ge dej något annat pris. :( <3
Btw: Grattis iaf, anonyma person! :)
___________________________________________________

Tjaa!
Nu har jag nyss kommi hem, jag har varit med Hanna.
Det var tänkt att vi skulle till planen, men det var ju såklart
match. Så vi for till brännan ist, sen for vi till mamma oxå,
hon sa att hon var typ sugen på makaroner med ost?
Haha jag har aldrig smakat det, men vi gjorde inget, jag var mätt
då oxå så ja..
Men nu ska jag ta en macka sen ska jag duscha, godnatt alla!

hihi jag tycker att den här bilden var fin, hah jag vet inte

vem som har redi.. det är säkert Frida.

Btw: Imorgon kommer jag kanske inte blogga för
att först far jag ju till skolan och på morgonen hinner jag
aldrig blogga sen så efter skolan så ska jag på planen med en
massa, så då ska jag inte glöma kameran! Och på kvällen ska jag

på gympa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0