Hinner skriva!

TURE(matilda) ([email protected]) om Hellvettte!:
Den gjorde faktiskt inte så ont ;)<3 om du mena den mot röda hund och så :)

svar: Yes, jag menar röda jund och det andra sakerna. ;] Haha jag hade bedövnings-
salva :] , det gjorde inte så jätte ont då men.... ;D <33
_______________________________________________________________________

Hinner skrivaa!!
Har nyss varit och tränat, nu ska jag se andra avenyn på datorn sedan ska jag duscha.
Hinner inte göra någon läxa tillimorgon tror jag.... xD Tur att de bara är nåh ord och
matte.
Btw: idag tog jag ju sprutan, känner mig såå ståålt! :D

Bilden är inte tagen idag men den är från stantors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0