Första skoldagen var rätt okej..

Tjena!
Jag hinner skriva idag, Yees!

Jaja, idag var det första skoldagen sedan lovet, det var typ en

ganska slapp dag oxå! Det är bra!

Fast det är sämst att det är Tisadag imorgon för jag hatar både

Tisdagar och Torsdagar! Dom suger! för på Tisdagar har vi språkval

och det är inte kul! och Torsdagar har vi slöjd, inte heller kul!

Aja efter skolan idag gick vi- Jag, Hanna, Frida, Maja, Joel, Felix,

Linus, Jonte, Nino, Eken till planen. Och på slutet kom KP också tyvärr.

Har tagit en massa bilder men jag har sladden hos mamma så att ja.

Bjuder på en bild från laget.


♥LOVE♥


Jag gillar inte den hära bilden!

Btw: Krya Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0