Dagens fråga, Selena Gomez?

u har jag nyss gjort min läxa, eller jag har gjort den till imorgon och en av engelska
läxorna som är till på fredag. Vetinte vad jag ska göra nu, antingen duscha eller gå ut?
Vetej.... Klockan är ju halv sju så jag hinner inte vara med någon heller, eller det är inte
lönt att vara med nån. Imorgon kommer jag inte att hinna blogga tror jag.
Går ju skolan till ca. 18.00 då. Sen då när jag kommer hem så ska jag göra läxan sen blir det
andra avenyn. Vad ska alla göra på valborg egentligen, själv ska våran familj vara hos Hanna.
Toppen! Men nu måste jag gå och hitta på någonting!
Dagens fråga:
Vad tycker ni om Selena Gomez?

Jag skulle gärna se ut så där,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0