20 april

Nu är jag barnvakt till Melle, men han sover. Han är typ sjuk?
Nämen han skulle inte på dagis idag iaf.
Det har varit en helt vanlig dag idag på skolan förutom att man fick
gå utanför skolan idag på lunchen. Så jag Frida och Fanny gick hem till
mig och tänkte äta glass men det var ingen hemma sen så hade jag ingen
nyckel. Idag kom det också några som hette typ Stina och patrik? Näe
jag kommer inte ihåg vad dom hette. Dom pratade iaf om sjuan, men allt
som dom sa vet man ju redan typ.
Imorgon kommer jag inte hinna blogga tror jag för :
* Skola = sprutaa! D': ( slutar halv fyra )
* Packa träningskläder.
* Äta middag.
* Träning som börjar fem.
* Duscha.
* Läxa.
Ganska tajt dag, läxan ska jag försöka göra bort ikväll eller så blir det imorgon.
Men nu ska jag gå och vecka Melle så att jag har något att göra.

För alla som inte ser så står det HEJ. ;D

Kommentarer
Postat av: sara

men herregud säg inte att du oxå läser min syrrass blogg hon lägger ju in aspinsamma bilder på meej!!!

2010-04-20 @ 15:26:59
URL: http://chokladkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0